2011年10月5日星期三

天陰陰愛爾蘭 - 飲食篇 6 (Dublin)

轉眼間,旅程已到尾聲,
回到Dublin,
我沒打算安排密密的行程,
只想行吓街,食吓嘢,
是日晚餐


意大利菜湯+pasta



在Dublin最後一餐晚餐,
湯+Sausage+薯蓉
(好奇怪,我唔鍾意食薯條,但我好鍾意食薯蓉)
當然還有wine + 靚仔的微笑
因為當晚餐廳很full
我只好坐吧枱
而那bar tender很耐心的為我介紹wine及美食






2 条评论:

  1. 第一個湯咁多料o既, 飲(食)完都飽咗一半咯 :p

    回复删除
  2. hehe, 唔怕, 呢餐無肉, 食多D菜, 雖然賣相一般, 但味道不錯

    回复删除