2011年1月2日星期日

講男講女

現在的流行曲越來越難讓我有共鳴,


所以我很少聽時下的流行曲,


不過, 因為 Rowena Cortes 那甜美如少女的聲音,


我喜歡上這首歌


 




 


1 条评论:

  1. 我估, 唔同年代的人只會喜歡番自己年代的歌, 踏入新的一代代歌曲, 點都無法子聽得入去咁, 這是我歸納身邊人都出現的情況, 包括自己, 得出來的總結.
    唔敢話現在的人和歌唔好, 因為佢地都話又紅又熱又大賣又多人捧場, 但我就無心機聽得進去, 有時聽到歌詞, 會有種不可思議的感覺: 吓, 咁都可以係歌?!
    唯有話自己老啦
    [版主回覆01/03/2011 17:38:00]非常同意, 我媽媽也不喜歡我的年代的歌曲, 但我則經常想起及哼著, 始終那些是陪伴我成長的, 是我的回憶!!

    回复删除